Veelgestelde vragen

Reserveren/ huren

De Gel Blasters reserveren/huren doe je heel eenvoudig via deze webshop. Kies voor een standaardpakket of stel zelf een aangepast pakket samen.

Betalen

Betalen doe je bij ons altijd op een betrouwbare, veilige wijze. Reken bijvoorbeeld af via iDeal, met een creditcard of door Paypal te gebruiken.

Retourneren

Bij de levering van de Gel Blasters pakketten krijg je automatisch een retourlabel meegezonden. Ben je dus uitgespeeld of is er een andere reden waarom je alles terug wilt sturen? Dan maak je eenvoudig gebruik van het bijgeleverde retourlabel.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is mogelijk om je bestelling bij onze vestiging in Zwolle af te halen. Mits je in de buurt woont, is het zo een optie om op bezorgkosten te besparen.

wat is de code van de hangslot?

De Gel Blasters boxen hebben een hangslot met een cijfercode. De code krijgt u toegezonden per mail/sms. Indien u geen code heeft ontvangen of de code werk niet. Neem dan contact met ons op.

Wanneer wordt mijn borg ingehouden?
  • Defect aan de goederen
  • Ontbreken van goederen
  • De box is niet retour gestuurd
  • Gebruik extra zakjes (wordt verreken met de borg)

Indien de bovenstaande punten niet zijn geconstateerd door ons zullen wij de borg terugstorten. De borg zal binnen 7 dagen na ontvangst van de box retour gestort worden.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Indien wij de bestelling nog niet hebben verzonden, is het mogelijk om wijzigingen door te voeren. Neem daarom altijd zo snel mogelijk contact op wanneer je deze wens hebt.

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

De dag na gebruik stuurt u de box weer retour met de bijgevoegde retourlabel. Lever de box voor 17:00 uur in bij een PostNL pakketpunt. Mocht de retour dag op een zon- of feestdag vallen, dan mag de box een dag later retour. Hiervoor zijn geen extra kosten verbonden. Gebruik altijd het retourlabel voor het retourneren van de box.  Indien u geen retourlabel heeft ontvangen of bent u deze kwijt geraakt, neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Indien wij de bestelling nog niet hebben verzonden, is het mogelijk om de bestelling te annuleren. Neem daarom altijd zo snel mogelijk contact op wanneer je deze wens hebt.