Retourneringsbeleid

De dag na gebruik stuurt u het pakket weer retour met de bijgevoegde retourlabel uit de box. Lever de box voor 16.00 uur in bij een PostNL pakketpunt. Mocht de retour dag op een zon- of feestdag vallen, dan mag de box een dag later retour verzonden worden. Voor elke dag dat u de box te laat aanbiedt bij een PostNL pakketpunt wordt een dag extra huur in rekening gebracht.

Gebruik altijd het meegezonden retourlabel voor het retour sturen, zodat u niet nogmaals verzendkosten hoeft te betalen.  Het PostNL pakketpunt zal u een afgiftebewijs geven. Bewaar dit bewijs met de verzendcode goed! Indien er problemen zijn met de retourlevering van de box kunnen wij dit afgiftebewijs opvragen bij u.

Is er geen retourlabel aanwezig? Of is het kwijtgeraakt?
Geen probleem! Neem dan contact met ons op, zodat wij u een nieuwe retourlabel kunnen mailen. Betaal daarom nooit voor het retourneren voor de box die je van ons hebt ontvangen! Deze gemaakte kosten worden niet door ons vergoed!

Stuurt u op eigen initiatief de box retour zonder ons retourlabel, dan ben je hiervoor zelf verantwoordelijk. Tot dat de box in ons bezit is blijft de huurder verantwoordelijk en aansprakelijk.

Mocht u de box al retour hebben, gestuurd en u bent iets vergeten mee te sturen. Dan dient u de vergeten goederen alsnog retour te zenden. Voor deze retournering zijn deze extra verzendkosten voor uw eigen rekening.

Mochten de goederen niet retour verstuurd worden. Dan wordt er voor maximaal 30 dagen huurkosten in rekening bij u gebracht. Daarna wordt  bovenop de huurkosten de nieuwwaarde van de niet retour gestuurde goederen gerekend.